voodoo papa juju
9.3K posts

voodoo papa juju
@arslang3
Ekrem İmamoğlu fan account. Erdoğan's tyranny will NOT prevail.

Şu tabloyu gördüğümde aklıma gelen fikri ortama negatif basmamak için yazmadım ama Venezuelaya bile mağlup olayazdığımıza göre yazıyorum 38 yıllık aktif Türklük tecrübeme dayanarak diyorum ki Paraguaydan 4 yediğimiz, Barışın Avustralya maçında kırmızı gördüğü bi rezillik geliyor


🇹🇷TBMM adına utanç gecesi! ➖Suudi Arabistan’la yapılan enerji anlaşmasının oylaması esnasında; 💡Genel Kurul salonunda yeterince milletvekili bulunmayan iktidar cenahı tarafından, ➖Tam 76 sahte pusula verilmiş. ➖Yani salonda olmayan 76 milletvekilinin imzalarını taklit edip, ➖Onlar adına sahte oy kullanmak istemişler. ➖Tek tek tespit ettik. ➖Ve oylama yapılamadan bu gece Meclis kapandı. ➖Demokrasiye ve millet iradesine ihanet bu. ➖Yazık bu güzel ülkeye.

I had the opportunity to speak with $LPK CEO, and I was surprised by a few things he told me Of course, there are many NDAs in this space, but you have to pick up on the breadcrumbs

It is humbling to consider that if we harness just 1 millionth of the Sun’s power for AI, that will be much more than a million times the intelligence of all of humanity

🎙️| Ahmet Çakar: Net emin olduğum bir şey söylüyorum. Hakan Çalhanoğlu denen şahıstan neredeyse tüm oyuncular nefret ediyor. Bunun sebebini bilmiyorum.






Merih Demiral: "Hiç böyle bir sonuç beklemiyorduk. Aslında sahada gereken mücadeleyi verdik. Bazen olmayınca olmuyor. Burası Dünya Kupası. İlk tecrübemiz. Tabii ki bahane hakkımız yok. Çıkıp, yenmeliydik. Bizim ülkemizde kötü günler abartılıyor, iyi günlerde de çok yukarı çıkartılıyor. Dengesini iyi kurmalıyız. Hepimiz her şeyin farkındayız. İnşallah 2 maçta ülkemizi en iyi şekilde temsil edeceğiz." (TRT Spor)

Hanım ve çocuklarla balkonda hamburger keyfi






salaksın oğlum salaksın salak gideceksin alman milli takımını seçeceksin 40 yaşında türkiyeye dönüp milletvekili olacaksın bitti gitti işte niye genç yaşında türkiyeyi seçip kariyerinin milli takım tarafını çöpe atıyorsun ki?

Şimdi eleştireceğim ama insan utanıyor. Sen tank, tüfek, gemi, helikopter iha, siha, klipleriyle savaşa gider gibi gidersen adamlar da savaş kazanmış gibi muamele yaparlar. Futbol ya bu. Takımda yılda 15 milyon euro kazanan adamlar var, sen bunlara maç kazandı diye villa hediye ediyorsun, togg hediye ediyorsun, konvoy ile marşlar ile gönderiyorsun. Milli takım koca ülkeyi temsil ediyor. Bedava oynamayacak adamı almayacaksın takıma ne villası ne arabası. Açlıktan kırılan insanlar sabahın köründe bunları desteklerken bunlar Işıltıdan önlerini göremez oluyorlar. Hata bizde. Çok abartıyoruz


Never in my life have I been prouder to be Australian than when I heard a pub full of people erupt into cheers after seeing a 10 year old Turkish boy crying in the crowd.



