Liesbeth
279 posts

Liesbeth
@LiesbethVRN
Mama van 2, staat enthousiast op🙃#antwerpisbeautiful
Belgium, Flanders, Antwerp Katılım Ekim 2023
207 Takip Edilen30 Takipçiler

@Youssef_Kobo Als we erin slagen illegalen terug te sturen, zal dat al veel oplossen. Het gaat trouwens niet over kleur, wel afkomst en illegaliteit. Niet legaal = land uit. Dat is geen racisme, dat doet elk zichzelf respecterend land. Maar het lukt ons in Europa niet.
Nederlands

Het Brussels Gewest heeft per capita een van de hoogste aantallen politici ter wereld.
Heeft iemand enig idee waar zij zich de afgelopen 20 jaar in hemelsnaam mee hebben beziggehouden?
#SchuldigVerzuim
Nederlands

@mohamedouaamari En we leven in n land waar veel herverdeeld wordt.
Elders ter wereld is het verschil veeeel groter. Reis es naar India, Midden-Oosten etc. Veel geluk hebben we hier. Nog meer herverdelen: nee.
Nederlands

@GuillaumeVdS Doe onderstroom lijken ze precies vergeten nu🙃 Elke tijd zijn waarschuwingen zeker
Nederlands

@princess_ehmy It really is such a beautiful moment! I was lucky to experience this twice. Best moments of my life❤️
English

@21newsNL Ik denk na dit stuk aan bijvoorbeeld de Koen Schoorsen en Hendrik Vossen van de unifs. . @KoenSchoors @hendrikvos
Nederlands

Rik Torfs: "Waarom zoveel universitairen links stemmen? Omdat zij nooit zelf de rekening moeten betalen" 21news.be/nl/rik-torfs-w…
Nederlands

@GeertNoels Inderdaad! Zonet op half uurtje onze straat vuilnisvrij gemaakt🙃 vuil trekt vuil aan zeg ik altijd, dus weg ermee
Nederlands

@vanopstalbart1 Klopt. Deze week op de lagere school van onze zoon: 'Voetbalkaarten verboden. Er wordt om gevochten.' Jammer. Ik vraag hem wie vecht. 'Ik ken hun naam niet, maar ze supporteren niet voor België mama!' Hij snapte niet hoe dat kon. Ze zijn hier geboren, hun ouders vaak ook.
Nederlands

Marokkaanse ploeg op de wereldbeker, waarvan er exact 1 van in Marokko geboren is.
Als je na zoveel generaties nog steeds meer voeling hebt met het land van je overgrootouders, dan met het land dat je al die kansen gaf, dan weet je dat er van interesse om echt te integreren, nooit sprake is geweest.

Nederlands

@ChristHssin @GuillaumeVdS Klopt. Toch liever wonen met enkele Hutsen in de straat, dan mensen in lange gewaden die niet werken en voorbijsleffen. We hebben meer Huts nodig, minder jongeren.
Nederlands

@Willy1000 @GuillaumeVdS Klopt. Maar ik til er nimmer aan. Gevoel v vervreemding overstemt alles. Wie dat niet kent, zal ook 'racist' roepen, maar heeft er niets van begrepen. En zo begrijpen we elkaar nimmer jammer genoeg.
Nederlands

@GuillaumeVdS @LiesbethVRN Als je hier roept dat je migratie wil tegengaan zal elke linkse mens u een rechts extremist noemen.
Nederlands

@GuillaumeVdS Ja.. ik begrijp dat het ook andere gevolgen heeft, zeker. Maar je niet meer thuisvoelen in je buurt, omvat je hele leven. Verhuizen? We investeerden veel in onze woning. Wat kunnen we doen? Ik hoopte dat linksere partijen zouden helpen zoals in DK maar gebeurt precies niet.
Nederlands

@LiesbethVRN U herleidt ‘rechts’ tot het tegengaan van migratie?
Nederlands

@PynaertP 18 weken nee! 12 is ver genoeg.
Besef dat je van sex zwanger kan worden en neem je verantwoordelijkheid. Tenzij idd verkrachting.
18 weken: kindje heeft echt alles al, moet alleen nog rijpen. Hoe kun je dit nog toestaan. Men wil weer 'zo progressief mogelijk' zijn.
Nederlands
Liesbeth retweetledi










