فیبزی

932 posts

فیبزی

فیبزی

@Phoebe_BY_

زمستان است و بی‌برگی.

Katılım Ocak 2026
181 Takip Edilen58 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
فیبزی
فیبزی@Phoebe_BY_·
«مانند نگاه داشتن آبی در مشت که از لای انگشتان می‌چکد.»
فارسی
0
0
8
68
م ص ط ف ی
م ص ط ف ی@cypress_1981·
یه سالاد ماکارونی از اینستا یاد گرفتم،دارم درست می‌کنم خواهیم دید چه خواهد شد
فارسی
6
0
53
585
فیبزی
فیبزی@Phoebe_BY_·
@cypress_1981 چه فایده دیگه وجود خارجی نداره که 😂 همون قهوه رو بده
فارسی
1
0
1
7
م ص ط ف ی
م ص ط ف ی@cypress_1981·
@Phoebe_BY_ آی ام ساری برو نگاه کن توییت آخر، شاید ندوست
فارسی
1
0
0
7
فیبزی retweetledi
MEDinfinit
MEDinfinit@MEDinfinit_fa·
نارسیسیسم فقط میل به دیده شدن نیست؛ گاهی ناتوانی در دیدن دیگری به عنوان یک فرد مستقله.
فارسی
3
23
442
7.3K
فیبزی retweetledi
فرویدیسم
فرویدیسم@PetertheApost·
یکبار توسط پدر و مادر متولد می‌شوید و بار دیگر باید خودتان را با روان‌شناسی، فلسفه و هنر، رشد دهید. خیلی از انسان‌ها از سوی والدینی فاقد صلاحیت متولد شدند؛ ناگزیرید خودتان برای خودتان پدر و مادری کنید
فارسی
26
119
1.5K
20.7K
فیبزی
فیبزی@Phoebe_BY_·
*با:از
فارسی
0
0
1
22
فیبزی
فیبزی@Phoebe_BY_·
آدما وقتی حذف میشن که خودشون رو پشت مشکلات قائم می‌کنن و از اون‌ها بهانه درست می‌کنن؛ بهترین بهانه‌ها رو درست می‌کنن و به واسطه اون‌ها ‌ تمام قد پشت خودشون می‌ایستن و هیچ حقیقت دیگه‌ای رو نمی‌بینن! فقر و افسردگی واقعی رو با بهانه‌ تراشیدن‌ تمیز بدین.
شاسوسا@sadeyedaris

هیچ‌چیز به اندازه‌ی ترکیب فقر و افسردگی آدم رو حذف نمی‌کنه. از همه‌جا. اول از همه هم از زندگی خودش.

فارسی
2
0
10
207
فیبزی retweetledi
نهانَ‌ش
نهانَ‌ش@MimNaha·
پنجشنبه‌گی‌هایش در ژرفاهایی نامرئی به گٍل می‌نشیند.
فارسی
0
1
30
277
فیبزی
فیبزی@Phoebe_BY_·
««يُخذَل الإنسان مرة، ويبقى حذرًا للأبد...» یک‌بار آدمی را وا می‌نهند؛ دیگر تا ابد محتاط می‌ماند...
العربية
1
1
22
431
Ziz Mou🦙
Ziz Mou🦙@iam_zizmou·
اینترنت منطقه مهرداد اینا چند روزه خیلی قطع و وصل میشه چون دارن یه زیرساختیو اونجا تغییر میدن. من واقعا هر چند ساعت یه بار می شینم از دلتنگیش گریه میکنم. کاش فردا دیگه درست شه :(
فارسی
2
0
22
835
فیبزی
فیبزی@Phoebe_BY_·
@Makhmal59 نارنجی خانومی که آتیش می‌سوزونه هاا
فارسی
0
0
1
18
فیبزی
فیبزی@Phoebe_BY_·
من و خار زاده‌ام فیبزی خانوم 😻🐈
فیبزی tweet media
فارسی
4
0
48
1.4K
فیبزی
فیبزی@Phoebe_BY_·
آقای آمالفیون گریه کردم های های هق هق خواستم خبر بدم.
فارسی
0
0
4
58
فیبزی
فیبزی@Phoebe_BY_·
@sabbamoa میشه بیای برا من غر بزنی؟ تو غرهات هم انقدر صبورانه‌اس که اصلا حس غر زدن نمیده😘
فارسی
1
0
2
28
saba
saba@sabbamoa·
از اونجایی که به خاطر بختم هیچ اتفاق خوشایندی برام نمیافته، ارتباطم با خیلی از دوستام رو رسوندم به سلام چطوری؟ خوبم. تو خوبی؟ چه خبر؟ سلامتی. و همین. چون نمیخواستم کسی باشم که موقع درد و بدبختی یاد دوستاش می‌افته و همش غر میزنه.😐
فارسی
5
0
82
659
فیبزی retweetledi
نهانَ‌ش
نهانَ‌ش@MimNaha·
«چیزی که از زندگی‌ام آموخته‌ام این است: اگر زندگی کردی، باید بزرگ زندگی کنی، چنان که با رودها، با آسمان، با تمامِ گیتی درآمیزی زیرا آنچه را که عمر می‌نامیم، هدیه‌ای است به زندگی تقدیم شده و زندگی، هدیه‌ای است به انسان ارزانی داشته‌ شده» آتااول بهرام‌اوغلو
نهانَ‌ش@MimNaha

«چیزی که از زندگی‌ام آموخته‌ام این است: اگر زندگی کردی، باید با تمامِ شدّت زندگی کنی محبوبت را آن‌قدر باید ببوسی که بی‌رمق شود تو از بوییدنِ گلی باید بی‌رمق شوی» آتااول بهرام‌اوغلو | از شعرِ «چیزی که از زندگی‌ام آموخته‌ام»

فارسی
0
2
38
416
کولی
کولی@sunnygypsy1980·
@Phoebe_BY_ واسه سیبیل تعریف کردم گفت خب کی بود؟ :))))
فارسی
1
0
1
51
کولی
کولی@sunnygypsy1980·
یه بچه سرش رو از پنجره ماشین آورد بیرون، خیلی خوشحال و خندان داد زد خاله خوبی؟ عمو خوبه؟ :))))
فارسی
4
0
125
1.7K
فیبزی
فیبزی@Phoebe_BY_·
@soc_lib_fem برای تست اعصاب، برای تست ریه و معاینه ریه، ارتوپدی و … روی تخت می‌شونن.
فارسی
1
0
2
299
Secular🏴
Secular🏴@soc_lib_fem·
کجای دنیا دکتر کسی رو روی تخت مینشونه؟ نمیدونم از این کاربر بعید نیست بخواد روایت‌های آزار رو مسخره کنه.
Secular🏴 tweet media
فارسی
9
0
33
3.3K