bigshot4000

457 posts

bigshot4000

bigshot4000

@bigshot4000

no

no Katılım Ekim 2025
142 Takip Edilen21 Takipçiler
Kennethuteliv
Kennethuteliv@Kennethuteliv·
Det beste er å la være å bruke solkrem, og heller begrense soleksponeringen med klær eller mindre tid i direkte sollys.
Kennethuteliv tweet media
Norsk
6
0
29
3.1K
Humlesnurr I granskauen 🇳🇴
@bigshot4000 @LeneOeyberg @Herr_Bowen Kan somregel bruke vann med soft tannbørste og eventuelt lage tannkrem selv. Jeg kjøper en dyr tannkrem og bruker den bare et par ganger, ellers bruker jeg vann og den varer utrolig lenge. Du trenger ikke pusse med tannkrem hver morgen og kveld i tillegg trenger du ikke mye.
Norsk
2
0
2
6
The Face of Shame
The Face of Shame@Herr_Bowen·
Så for å gjøre oss sykere i hodet tilføres både aluminium og klor til vannet i Norge. Og siden Norge har verdens reneste fjellvann i springen, er det jo logisk at slikt blir gjort. For den som gidder: Fluor og klor er omtrentlig det samme. De virker likt på hjernen. Det gjør mennesker dumme. Forskningen er ikke i tvil. FOLK BLIR DUMME AV FLUOR. Heldigvis bruker alle fluor i Norge, for det er omtrentlig umulig å finne tannkrem uten. Fluor har ingen positiv langtidseffekt på tennene, bare en negativ langtidseffekt på hjernen.
The Face of Shame tweet media
Norsk
16
16
83
3.4K
Lene Øyberg
Lene Øyberg@LeneOeyberg·
@Herr_Bowen @S7levenUp Helsekost, apotek, nettbutikker. Det ser da ut som om det er tilgjengelig nok. Det eneste jeg steiler over, er prisen. Kjøper man noe på apotek i Norge, så er det svindyrt. Sikker på at det koster mindre i Sverige ..
Norsk
1
0
1
19
Dr.Med.Gorgon
Dr.Med.Gorgon@GorgonDr·
@Et_smartere_liv Tenker det er like greit å samle alle som er avhengige av statlige overføringer i Østfold. Lettere å sikte inn kanone da.
Norsk
1
0
3
34
Et smartere liv/Matthias Hannisdal
Jeg tror dette er en god idé. Det finnes også en del motargumenter. Men her tror jeg fordelene veier opp for ulempene. Kanskje kan dette faktisk også løse ganske mye. Hva tenker du❓
Et smartere liv/Matthias Hannisdal tweet media
Norsk
46
0
29
7.5K
Muscleman
Muscleman@Musclemanhh·
If a man and a woman follow the exact same diet, training plan, and level of discipline. Who is more likely to lose weight faster? Men or women?
English
17
0
9
3.4K
Dr.Med.Gorgon
Dr.Med.Gorgon@GorgonDr·
@Stork_ll1 @raz_sauber_ Ja, motstanden mot Israel er utelukkende pga nobelprisen. Fyr som deg tror jeg er pro palle fordi jeg misliker Israel. Mitt drømmescenario er total fjerning av begge stammene. Er du vestlig og pro jøde eller palle, da har du blitt groomed.
Norsk
1
0
0
21
bigshot4000
bigshot4000@bigshot4000·
@GorgonDr @raz_sauber_ Cant argue with that With social media their eternal whining and blaming everyone else is amplified as well
English
0
0
0
4
Dr.Med.Gorgon
Dr.Med.Gorgon@GorgonDr·
@raz_sauber_ There is a reason your kind got thrown out of every fucking country globally. Only difference now is that we got social media, so you get revealed much faster.
English
2
0
4
84
Clint Fiore 🦬 DM for Biz Deals
Is everyone in Europe dehydrated? Nobody carries water bottles. Water is expensive everywhere and not free at most restaurants. Bathrooms are scarce and often cost money to use. My theory is everyone is ok with this bleak situation because they’re all massively dehydrated, rarely pee, and don’t know the glory of what 1+ gallons of water consumed per day feels like to the human body.
English
2.3K
72
2.4K
2.1M
Brynhild Grødeland Winther ⚔️
Brannfakkel: Årsaka til at somme er negativ til aldersgrense på sosiale media og redusert skjermbruk til barn, er at utan skjermar blir dei vaksne nødt til å vere tilstade og vere foreldre.
Norsk
21
0
36
2K
Jarl Wåge
Jarl Wåge@JarlWaage·
@LiseSorensen_ Det kjem an på. Vi får ta andetesten. If it wobbles like a duck and quacks like a duck, then it’s most probably a duck. Det er veldig lett å unngå å bli kalt rasist. Bare prøv
Norsk
4
0
13
431
Lise Sørensen
Lise Sørensen@LiseSorensen_·
Blir interessant å se om alle som lagde ramaskrik over mjn kommentar om Sofia blir like moralsk indignert over de kommentarene man mottar som tynn, som er langt verre. Folk sier ofte «ikke kommenter kropp», men jeg har til nå bare opplevd at det gjelder om vedkomne er overvektig. Har ikke sett folk bry seg dersom det rettes mot tynne. Og nå kommer folk sikkert til å si at «det er ille uansett», men på 30 år har jeg enda til gode å se noen etterleve det i praksis. Det er visst bare bekymringsverdig om jenter skulle få forbilder som er tynne. Men helt greit om jenter får forbilder som er overvektige. Enda fedme er et alvorlig folkehelseproblem.
Greg Werle@GregWerle

@LiseSorensen_ Hold anoreksien din for deg selv. ANA-propaganda er mental tortur for mange kvinner

Norsk
46
4
205
27.3K
Dr.Med.Gorgon
Dr.Med.Gorgon@GorgonDr·
@mbs59er "Football" - picking up a weird egg shaped ball and running. Baseball - a children's sport in the rest of the world Hockey - weird ice stuff Basketball - bunch of niggs bouncing a ball Your sports are ridiculous.
English
1
0
2
63
Mr. Matt
Mr. Matt@mbs59er·
The only reason why the US doesn’t win every World Cup is because our best athletes choose football, baseball, basketball, and hockey over soccer It’s like we are sending our 5th string up against everyone else’s best
English
3.5K
67
1.2K
2.7M
bigshot4000 retweetledi
aurelio
aurelio@aureljpeg·
@k0k1eth stop sexualizing people sexualizing themselves
English
4
57
4.1K
154.8K
bigshot4000 retweetledi
Vikingarna1990
Vikingarna1990@Vikingarna1990·
Hvis begrepet "hatefulle ytringer" har en plass i straffeloven, skal lovgiveren avrettes og straffeloven forkastes.
Europazooropa@europazooropa

@DagensDummeste Systematisk mobbing faller ikke under begrepet hatefulle ytringer. Det er ikke synonymer.

Norsk
0
1
1
28
bigshot4000
bigshot4000@bigshot4000·
@BrynhildGW @SvartHette Enig Om jeg blir knivstukket grunnet følelser (politisk tolket eller ikke) eller for andre grunner er uviktig. Vi kan ikke lese andres tanker og intensjoner. Og godt er det
Norsk
0
0
1
5
Brynhild Grødeland Winther ⚔️
@bigshot4000 @SvartHette ...så kan ein diskutere kor vidt ein burde innføre lovverk mot det å føle sorg eller andre negative emosjonar. Etter mi meining burde ikkje det juridiske inntreffe før nokon eventuelt agerer på grunnlag av negative emosjonar. Likegyldig kor vidt det er sorg, hat, aggressjon etc.
Norsk
1
0
1
7
SvartHette|Economist, Phd Slop Slinger
Har du vært utsatt for hat? Ta kontakt med politiet Er du usikker på om du har blitt utsatt for hat Ta kontakt med nAsJonAlt KomPetAnseSentEr inneN haTkrimiNaliTet
SvartHette|Economist, Phd Slop Slinger tweet media
Norsk
44
3
138
7.8K
Brynhild Grødeland Winther ⚔️
@SvartHette Kan ein verkeleg forby ved lov det å gje verbalt uttrykk for hat eller andre emosjonar? Det er forståeleg at det å agere på slike emosjonar er straffbart, men kva skjer inni eit menenske om ein ikkje får lov til å gje uttrykk for kjensle? Er det ikkje naturleg å føle hat iblant?
Norsk
4
1
6
126
bigshot4000
bigshot4000@bigshot4000·
@soerenhansen17 I do not share your sentiment about Israel, but I agree with the rest. People that cannot deal with your opinions where never your friends
English
0
0
0
75
Søren Hansen
Søren Hansen@soerenhansen17·
Kære Brian Mørk Jeg har ikke tænkt mig at begå økonomisk selvmord her. Jeg har allerede mistet familie og venner på denne konto, fordi jeg står ved det, jeg tror på. Det had, jeg møder, bare fordi jeg mener det, jeg mener, er nærmest uhyggeligt. Alene det at jeg er pro-Israel er nok til, at hadet flyder. Om jeg vil risikere at miste mit levebrød, synes jeg selv, jeg skal bestemme. Jeg er selvstændig. Mine kunder er helt almindelige danskere – røde, blå og alt muligt andet. Hvis jeg siger højt, hvad de fleste kun tør hviske om ved middagsbordet, så risikerer jeg at miste dem. Det er ikke anonymt, det er bare virkeligheden. Jeg bruger mit rigtige navn og mit billede, og jeg står frem, hvor jeg kan. Jeg bestemmer selv, hvor højt jeg råber. Lad læserne om at vurdere, om mine meninger tæller eller ej. Det skal du vel ikke være dommer over. Det jeg mener, er ikke ekstremt. Jeg mener bare, at vi skal forsvare ytringsfriheden med alt, hvad vi har – også de groveste vittigheder skal være tilladt. Jeg er kritisk over for den indvandring, som jeg ser som ødelæggende. Og jeg er kritisk over for energipolitikken herhjemme og i Europa. Vil ingen lytte, så er det bare ærgerligt. Men det ændrer ikke på, at jeg har ret i, at vi ikke kan blive ved med den politik, der ødelægger vores samfund.
Dansk
6
1
59
1.9K