GrabOnRent

3K posts

GrabOnRent banner
GrabOnRent

GrabOnRent

@grabonrent

Curated Product Rental Service | Presence in Bangalore, Hyderabad, Mumbai & Gurugram | RENT Furniture, Appliances, Fitness products, Laptops, and much more.

Bengaluru, India Katılım Ağustos 2015
690 Takip Edilen691 Takipçiler
GrabOnRent
GrabOnRent@grabonrent·
@arnob1 Hello Arnob, we’ve sent an email to the registered email ID. Request you to please respond to that. Thank you.
English
1
0
0
0
GrabOnRent
GrabOnRent@grabonrent·
@becomingpurvi @consumerforum_ We’ve checked the details and the amount will be duly refunded. You will receive a confirmation on the registered email address today. You won’t have to follow up anymore.
English
2
0
0
0
GrabOnRent
GrabOnRent@grabonrent·
@MANIK_SINGH009 Hey Manik, firstly, apologies for a late reply. Rest assured that you’ll get a response in 24 hours from one of team mates.
English
1
0
0
0
MANIK SINGH
MANIK SINGH@MANIK_SINGH009·
@grabonrent ORDER ID - GRH79502685 Rented washing machine in HYD for 2 yrs. Contract ended at ur end after an year , stating service issue. Security amt not refunded and extra monthly charge levied. No reply to my mails. Phn not reachable.
English
1
0
0
0
GrabOnRent
GrabOnRent@grabonrent·
@ishitaparekh19 Hey Ishita, one of our team mates will reach out to you in 48 hours and complete the pending actions.
English
0
0
0
0
Ishita Parekh
Ishita Parekh@ip200391·
@grabonrent Order ID: GRM10376442 cancelled on 11th of August. It has been more than 2 months now that I have not been refunded the amount. No way to reach customer care anymore. Care to update, please?
English
1
0
0
0
GrabOnRent
GrabOnRent@grabonrent·
@darshirocker One of our team members will get in touch with you shortly and address your point.
English
1
0
0
0
Priyadarshi Mishra
Priyadarshi Mishra@PdMishra89·
@grabonrent @grabonrent Please initiate a refund proportionate to the service charge then as 6 months free at home service was promised and I have purchased the product 1.5 months back.
English
1
0
0
0
Priyadarshi Mishra
Priyadarshi Mishra@PdMishra89·
@grabonrent Purchased a washing machine on 25th Aug 2020. Now the rinse and dry options in machine are not working. You had promised 6 months free at home service from the date of purchase. But, I have got an email that you can't offer service in Bangalore Order id:GRB69866884
English
1
0
0
0
GrabOnRent
GrabOnRent@grabonrent·
@criz_vincent We are sorry for the delay in response and the inconvenience you had experience. We have forwarded your concern to our logistics team. However, our logistics team will contact you with regards to the pickup confirmation before reaching your location.
English
0
0
0
0
Christopher Vincent
Christopher Vincent@criz_vincent·
@grabonrent I constantly recieved calls for the last few months asking to either cancel subscription return products when I was away, now that I am available to return, I am not getting any responses from your end. OrderID: GRB26075542
English
1
0
0
0
GrabOnRent
GrabOnRent@grabonrent·
@AshishSedani @gurjarr726 @ConsumerCourt_ @consumercourtin @BharatCourt Hey Ashish, We are sorry for the delay in response and the inconvenience you had experience. We have forwarded your details to our finance team and we request you to kindly allow us a maximum of 24 - 48 hours so that we can revert you with the refund transaction details.
English
0
0
0
0
GrabOnRent
GrabOnRent@grabonrent·
@ram__dulari We are sorry for the delay in response and the inconvenience you had experienced. Please DM us your order number/registered mobile number so that we can assist you further or send us an email at contact@grabonrent.com.
English
1
0
0
0
Lost and Found
Lost and Found@ram__dulari·
@grabonrent we have returned all products on 23rd sept and you haven't returned security deposit. The customer care is not picking up. Pls return security deposit soon or else I go to consumer court.
English
2
0
0
0
GrabOnRent
GrabOnRent@grabonrent·
@gurjarr726 @ConsumerCourt_ @consumercourtin @BharatCourt Thank you for reaching out to us. We are sorry for the inconvenience you had experience. We have processed the refund to the source of payment which will reflect in your account within 5-7 working days and transaction details are shared to your registered email address.
English
1
0
0
0
GrabOnRent
GrabOnRent@grabonrent·
@Abhisek74666709 Hey Abhisek, We are sorry for the delay in response and the inconvenience you had experience. We have forwarded your details to our finance team and we request you to kindly allow us a maximum of 2-3 days so that we can revert you with the refund transaction details.
English
0
0
0
0
Abhisek Adhikari
Abhisek Adhikari@Abhisek74666709·
@grabonrent I already submitted my bank details 22nd Sep 2020, kindly refund Rs.1250/- as soon as possible, Order Id GRH2618407, Hyderabad.
English
1
0
0
0
Abhisek Adhikari
Abhisek Adhikari@Abhisek74666709·
@grabonrent Refrigerator picked up on 7 Sep 2020, till now money has not been refunded to my bank account, kindly refund as soon as possible. Order Id GRH2618407, Hyderabad.
English
1
0
0
0
GrabOnRent
GrabOnRent@grabonrent·
@sp_81 Thanks for reaching out to us. We have raised the concern to our refund team to process your refund in next 24-48 hours. Thank you for being patient!
English
0
0
0
0
Soumya Pattanayak
Soumya Pattanayak@sp_81·
@grabonrent i yet to receive my security money from you guys. Although it’s been close to 10 days now.
English
2
0
0
0
GrabOnRent
GrabOnRent@grabonrent·
@amangarg05 Thanks for reaching out to us. We'll be right there with you to help you with any queries you may have. Thank you for being patient!
English
0
0
0
0
AG
AG@amangarg05·
@grabonrent It takes over a month for you guys to fix an appliance we bought! Everyday a new problem with the cooler! Just because your company is shutting down doesnt mean you'll deliver pathetic service!
English
2
0
0
0
GrabOnRent
GrabOnRent@grabonrent·
@SoumyaLahiri4 Thanks for reaching out to us. We'll be right there with you to help you with any queries you may have. Thank you for being patient!
English
0
0
0
0
GrabOnRent
GrabOnRent@grabonrent·
@gurjarr726 Thanks for reaching out to us. We'll be right there with you to help you with any queries you may have. Thank you for being patient!
English
0
0
0
0