Listen

266 posts

Listen

Listen

@nextlistenme

Monaco Katılım Nisan 2025
73 Takip Edilen5 Takipçiler
Listen
Listen@nextlistenme·
@ardabalkandev Oğlum ekranda zaten sana hata var, sonra deneyin demiş. Tweet atmak için tweet atmayın ya, ilk defa bir servis kullanıyorsunuz
Türkçe
0
0
0
60
Arda Balkan
Arda Balkan@ardabalkandev·
Apple Connect'te sorun yaşayan var mı şu anda? Bolca kırmızı uyarılar hata mesajları görüyorum. Game Center'da kayıt girmeye çalışıyorum, "şu anda hata oluştu daha sonra deneyin" diyor. Kim bozdu bunu söylesin hemen!
Türkçe
7
0
6
6.6K
Listen
Listen@nextlistenme·
@oozn Amk sana ulaştılar silmeli söylediler ve post'u sildin değil mi, geri vites sana yakışmıyor
Türkçe
0
0
0
11
onur ozcan
onur ozcan@oozn·
bu arkadaslari tanimiyorum onlari tenzih ederim ama bazi isleri best practice uygulamadan da yurutursun kiliflara sokarak. mesela sustainability di mi, avrupada belki fon vardir, devlette tesvik vardir, sirketlerde butce vardir sirf bu surdurulebilirler hikayesine, sen boyle boyle bunlardan ziplayarak 2 sene sonra bi bakmissin vc yonetiyorsun. ya o is soyle yanlis boyle dogru diyen insan da upwork'te saatligine 10 dolara is bakiyor olur hala :d
Türkçe
1
0
1
1K
Listen
Listen@nextlistenme·
@ajansmuhbir1923 @oozn senin arkadaşlarından biridir kesin amk 'yapay zeka konuşuyor, konuşurken aralara ingilizce terimler kullanıyor''
Türkçe
0
0
0
2.4K
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
İlk buluşmada hesabı kendi ödediği için şok olan kadın: • Buluşmaya geldiğinde o açtı. “Önce yemek yiyelim” dedi. Ayak uydurmak için kabul ettim. • ⁠Yemek yedik, kahve içtik ardından tatlı yedik. • ⁠Çocuk zaten konuşurken kelimelerin arasına sürekli yabancı kelime sıkıştırıyor. Konuşuyor ben hiçbir şey anlamıyorum tabii. • ⁠İngilizce konuşacağına keşke adam olsaydın. • ⁠Zaten çok yumuşak bir çocuktu. Ben o an anladım bizim olmayacağımızı. Çünkü teknolojiden ve yapay zekadan bahsediyordu, çok kafa açıyordu. • ⁠Ne yapayım ben bunları? Bana eski ilişkilerinden bahset. • ⁠Neyse kalkmaya yakın hesap geldi. Garson bile hesabı çocuğa uzattı. Çocuk bana bakıp “Ne yapsak?” dedi. • ⁠O öyle deyince bana kal geldi. Çünkü bugüne kadar çıktığım hiçbir erkek bana hesap ödetmedi. • ⁠”Ben ödeyebilirim” dedim. Çocuk da “Peki bakalım öyle yapalım” dedi. • ⁠Senin centilmenliğine…
Türkçe
1.3K
35
1.4K
1.2M
Listen
Listen@nextlistenme·
@enesozgennk Viral reklam yapmaya çalışma, işine gücüne odaklan. Etkileşim köpekliğine gerek yok
Türkçe
0
0
0
13
enes
enes@enesozgennk·
⚡ Sepet teklifi güzel çalışıyor. Normalde ürün fiyatlarım 799TL ile 2299 TL arasında değişiyor fakat sepetler çok daha üstünde.
enes tweet media
Türkçe
2
0
32
5.7K
Listen
Listen@nextlistenme·
@oozn Onur, bir arkadaş reklamlarını yönetip, kontrol edecek birini arıyor. Bu bahsettiğin otomasyonları kuracak, tecrübeli birini istiyor. E-posta adresini yazarsan bana, senden teklif alıp, koşullar uygun olursa uzun süreli çalışmak ister.
Türkçe
0
0
0
329
onur ozcan
onur ozcan@oozn·
yapay zekanın medya alım işlerindeki sağladığı kolaylık da müthiş ya - bizim paneller hep hantal olur genelde, search ads, meta ads vs - bi google ads nispeten iyi neyse claude'la search api'yi bağladım hafta sonu, kampanya oluşturma işleri müthiş kolayladı. üzerine revenuecat api, apple adservices entegrasyonu derken hangi kampanyadan, kelimeden ne geliyor terminale akıyor direkt. performansı yorumlama kısmı bile bize kalmadı neredeyse, şunu durdur, bunun cpt'yi arttır, şu ülkeyi izole et vs. rüya gibi işler
Türkçe
4
1
96
23.2K
Listen
Listen@nextlistenme·
@koraybirand Abi YouTube yayınlarına dön, sana ihtiyacımız var.
Türkçe
0
0
4
258
Listen
Listen@nextlistenme·
@evrenseImerak Benim Türkiye'deki ailemin oturduğu sitede 15-20 senedir falan böyle olabilir
Türkçe
0
0
1
2.1K
Evreni Merak Ediyoruz
Evreni Merak Ediyoruz@evrenseImerak·
Hollanda’nın şehirleri tertemiz tutmak için çöplerini yer altına nasıl gizlediği.
Türkçe
533
1K
13.1K
3.9M
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@pusholder Görseydim Hsbc’nin yan sanayisi sanırdım.Ömrümde böyle bir banka ne duydum ne gördüm😂
Türkçe
1
0
55
9.2K
Pusholder
Pusholder@pusholder·
Türkiye'de 19 şubesiyle hizmet veren dünyanın en büyük bankası Çinli ICBC, ATM'leri devre dışı bırakacak.
Pusholder tweet media
Türkçe
44
17
1.2K
296.5K
Listen
Listen@nextlistenme·
@AltugAkgul Ya birader faydalı şeyler paylaşsana, senin bu yorumuna ihtiyacımız mı var. Profilime gir, beni engelle. Tweetlerini görmek istemiyorum
Türkçe
0
0
16
3.7K
./Altuğ
./Altuğ@AltugAkgul·
Sektörün son 5 yıldaki en daralmış halini yaşıyoruz.
Türkçe
16
3
185
100.9K
Listen
Listen@nextlistenme·
@AltugAkgul Ya amk Ankara'da bu ofislerde çalışsan ne olur, sonuçta lokasyon Ankara. Atamın şehitliği hariç, güzel ne var Ankara'da?
Türkçe
0
0
0
157
Listen retweetledi
Emre Aktürk
Emre Aktürk@AkturkGFB·
Benim 10 gündür mutsuzluğumun tek sebebi meğerse Aykut Kocamanmış. İsmail Hocamdan sonra bir rahatlama bir huzur bir mutluluk geldi.
Türkçe
42
318
6.1K
95.9K
Listen
Listen@nextlistenme·
@oozn Arkadaşlar, cehaletim için kusura bakmayın; şimdi bu adamlar baya bildiğimiz hastanede kullanılacak medikal bir cihaz mı yaptılar?
Türkçe
1
0
0
2.5K
onur ozcan
onur ozcan@oozn·
30k'da vergi, apple vergisi vs, reklam, operasyon maliyetleri, aso, hesap riskleri, yine 3 sene retention sikintisi vs hic gerek yok ya. $1m alir uzarim. dedigin gibi tersi olasik da var ama cash is king. elinde $1m temiz fon var. heyecanimi yeniden atesleyecek bi projeye daha iyi baslarim
Türkçe
2
0
33
4K
Doruk
Doruk@dorukkasoglu·
Size $1M exit ile ayda $30K MRR arasında seçim sunsalar, çoğunuz exit'i seçer. Bence naçizane düşüncem, çoğunuz yanlış seçer. $30K MRR = yılda $360K. O $1M'ı 3 yıldan kısa sürede zaten kazanıyorsun. Evet, churn var. Her ay müşteri kaybedeceksin. Ama yenilenen gelir o boşluğu kapatıyor, üstüne her yeni müşteri tabanı büyütüyor. Exit'te tavan bellidir, rakam neyse odur. MRR'da sınır yok, bugün $30K yarın $60K olabilir. Exit bir son. MRR büyüyen bir makine. Popüler kültür bize exit peşinde kovalamayı öğretti ama kimse "sahip ol, elinde tut, büyüt" demedi.
Türkçe
15
3
30
41.6K
Enes Eray
Enes Eray@heyeneseray·
Bugün yola çıkalı 4 ay oldu. Yola çıkarken 1,5 aylık param ve umudum dışında başka hiçbir şeyim yoktu. Önce atlayıp paraşütü sonra düşünmem gerekiyordu. Bugün Vietnam'ın küçük bir kasabasında pirinç tarlası manzarasında çalışıyorum. Coliving villasında kalıyor, dünyanın dört bir yanından insanlarla tanışıyorum. İşte bazı kapılar böyle açılır.
Enes Eray tweet media
Türkçe
9
0
32
6.3K
Listen
Listen@nextlistenme·
@argeolog Heh işte, böyle paylaşımlar yaparsanız çok daha iyi olur. Product deneyimleri görmek, okumak mükemmel bir haz veriyor.
Türkçe
0
0
8
2.4K
ARGEolog
ARGEolog@argeolog·
Otoparka girdiniz. 4 saat kaldınız, ücreti ödediniz çıktınız. Birine anlatınca, daha önce yapmamış bir kimse şöyle der, giriş saatini aldın, çıkış saatini aldın ücreti hesapladın. İşletme olunca olay şöyle oluyor. Bir kamera olsun aracın sınıfını tespit etsin, Gelen araç otobüs ise, otobüs tarifesini otomatik açsın, otomobil ise otomobil tarifesini açsın. Her güne özel tarife seçebileyim, hafta sonu tarifesi ve gece tarifesi farklı olsun. adam aracı cuma sabahtan bırakıp, pazartesi akşam çıkarsa, her zaman dilimini ayrı hesaplasın. 1 saat ücretsiz hakkı varsa, her 45 dakikada bir tur atıyor olabilir, günlük, toplam 1 saat ücretsiz hakkı olsun. bizim otopark 3 katlı, abone aracı en alt katta, abone kendi katına geçebilmek için, diğer otoparklardan geçiyor, eğer ki çıkışa geldiğinde kendi otoparkına park etmemişse, ona ücret çıkartsın. 3 kağıtçılık yapıp, çıkışa gelmeden, kendi otoparkına girerse de ona yine ücret çıksın. Düğün salonu otoparkımız var, buraya gelen davetlilere otopark ücretsiz olması lazım, ama bizim burada operatör yok, bunları kimse kontrol edemez. benim bir web arayüzüm olsun, davetli o link e tıklatıp, referans kodu ile kendi aracını eklesin. ama şey buradaki internet sabit ip alamayız bunu da çözmek lazım. burada otopark içinde otopark var. her 2 otoparkın kapasitesi farklı. 2. otoparka 1. otoparktan geçilerek gidiliyor, araç, 2. otoparka girdiğinde, 1. otoparkın kapasitesini 1 düşürüp girdiği yeri 1 arttırsın. bunun bir de lolosu var. HGS si var, Kiosk'u, Kent Kartı opsiyonel özellikler ile, 12 yıllık kullanıcı davranışlarını da kurgulamaya kalkınca, ve bir de işin için de para alış verişi olunca stres alıp başını gidiyor.
ARGEolog tweet media
Türkçe
9
4
196
79.6K
Listen
Listen@nextlistenme·
@cambudakburak Ya Burakcım, bu metinleri sana hangi ai yazdırıyor? Hayır millette mal galiba, beğeniyorlar falan etkileşim için paylaşım yaptığını anlamıyorlar mı
Türkçe
0
0
0
4
Burak Çambudak
Burak Çambudak@cambudakburak·
Takı Sektöründe Ölçeklemenin Sırrı Bütçe Değil, Tekliftir. Birçok marka şu hataya düşüyor ROAS 3 oldu mu bütçeyi artırıyor. ROAS 5 oldu mu biraz daha artırıyor. ROAS düştü mü kreatifi suçluyor. Ama gerçek hayatta ölçekleme böyle çalışmıyor. Eğer bütçeyi bugün 300 bin TL yapsaydık, ciro da otomatik olarak 1.5 milyon TL olur muydu? Muhtemelen hayır. Çünkü Meta'nın problemi para harcamak değildir. Doğru insanı doğru mesajla ikna etmektir. Takı sektöründe insanlar bir kolye satın almaz. Bir anıyı satın alır. Bir anlamı satın alır. Kendini özel hissettiren hikayeyi satın alır. Bu yüzden aynı ürünü satan iki marka arasında bazen 2-3 kat fark oluşur. Birisi "925 ayar gümüş kolye" satar. Diğeri ise Her baktığında sana onu hatırlatacak küçük bir anı. satar. Ürün aynıdır. Ama algı tamamen farklıdır. İşte bu markada da asıl büyümeyi sağlayan şey bütçe artırmak değil; ✅ Mesajı güçlendirmek ✅ Teklifi iyileştirmek ✅ Ürün sayfasını ikna edici hale getirmek ✅ Ortalama sepet tutarını yükseltmek ✅ Müşteriyi ikinci ve üçüncü siparişe taşımak Satışları büyüten şey yeni bir kampanya değildir. Yeni bir kreatif de değildir. Müşterinin kendi hikayesini ürünün içinde görebilmesidir. Takı sektöründe asıl rekabet fiyatla değil... Kimin daha güçlü hikaye anlattığıyla ilgilidir. Çünkü insanlar takıları değil, onlara yükledikleri anlamı satın alırlar.
Burak Çambudak tweet media
Türkçe
1
1
20
1.3K