Ms

177 posts

Ms banner
Ms

Ms

@rend_rend_rend

เข้าร่วม Mart 2026
137 กำลังติดตาม8 ผู้ติดตาม
Ms
Ms@rend_rend_rend·
تا حدود ۲۲ سالگی سهم چیزایی که گوش میکردم اینطوری بود - ۹۵ درصد م.ر شجریان - ۲ درصد ش قمیشی - ۳ درصد بقیه حضرات ولی الان با یه موجوداتی آشنا شدم که واقعا خوبن بانو سارن بانو نوا آقامون د دان نمی‌دونم اون موقع ها هم به جز شجریان خوب داشتیم یا نه
فارسی
0
0
0
10
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@manmmdrzam همین که داری فکر میکنی کی بیشتر چیه و تداوم رابطه رو فقط به این میدونی یعنی روم به دیوار زر میفرمایید
فارسی
0
0
0
54
پیاده
پیاده@manmmdrzam·
رابطه‌ای که توش دختر بیشتر عاشق باشه، تا ابد ادامه پیدا‌ میکنه.
فارسی
119
2
193
10.1K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@khazhni خوبه دیگه چیز بیشتر میخوای میگه رابطه همینه دیگه
فارسی
0
0
0
14
بِرنو
بِرنو@khazhni·
به یه دختری درخواست دادم گفتش که الان حوصله رابطه ندارم و نمیخوام وارد رابطه بشم ولی هروز بهم پیام میدیم و شوخی میکنیم و میخندیم مثل دوتا پارتنر واقعا بنظرتون تو آب نمکم؟
فارسی
355
2
1.4K
109.8K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@_maah_banoo_ من جوابی که وقتی بپرسند بابات رو بیشتر دوست داری یا مامانت میدن
فارسی
0
0
0
12
﮼حواترین‌آدم
اقایون اگر ازتون بپرسن همسرتو بیشتر دوست داری یا مادرت چی میگید ؟ احساسی جواب ندید لطفا
فارسی
186
0
95
9.5K
Mehdi
Mehdi@mehdiaghaii484·
@rend_rend_rend خوشبحالش سرش سرخه سرش گرم دونه هاش
فارسی
1
0
1
6
Ms
Ms@rend_rend_rend·
دوستای جدیدم
Ms tweet media
فارسی
2
0
12
233
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@FeiFaLa97 موافقم حس جالب ترش اینه که اینا بیشتر بوی طبیعت و کائنات و زندگی میدن
فارسی
1
0
1
17
FeiFaLa
FeiFaLa@FeiFaLa97·
@rend_rend_rend بي زبون ها از موجودي به اسم انسان خيلي دوستاي بهتري درميان 🫠
العربية
0
0
1
37
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@khafadarfaryad نگران نیستم ناراحتم
فارسی
0
0
0
9
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@zazmes براتون چه غذا هندی ای پختم به به
فارسی
1
0
0
8
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@ShamiimSN روح شون شاد
العربية
1
0
1
30
The darkest curl
The darkest curl@ShamiimSN·
از روزی که رفتی، بی‌پناه شدم؛ چون تو تنها کسی بودی که بی‌قید و شرط دوستم داشت. هنوز هم دلم باور نمی‌کند که دیگر نیستی…🥀🕊️💔مامان بزرگ
فارسی
2
0
12
108
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@ir_medea زیاده نگران نباش
فارسی
0
0
1
54
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
از کجا می‌تونم یه مرد ایرانی پیدا کنم که زن‌ستیز نباشه؟ دارم به افسانه‌ای بودنش شک می‌کنم.
فارسی
95
2
71
6.5K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@DaVoodzzzzzzzz چطوری ته یه چیزی رو میبینی من فردای خودم رو نمی‌تونم ببینم
فارسی
0
0
0
32
‌‌‌‌Mr.D‌
‌‌‌‌Mr.D‌@DaVoodzzzzzzzz·
من الان نميخوام ازدواج كنم ولى وارد رابطه اى كه تهش ازدواج نباشه هم نميشم اصلا.
فارسی
11
13
212
4.2K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@erfan1377ams @hamiderfani بله همیشه و‌ همه همیند ولی لزوما به سمت خوبی نمیره حداقل کلی مونده تا به قسمت خوب ش برسه
فارسی
0
0
1
35
Hamid 𝕏
Hamid 𝕏@hamiderfani·
پورشه اعلام کرده که ۳۹۰۰ نفر رو لِی‌آف خواهد کرد. دلیل اصلی مشکلات مالی و کاهش فروش بلاخص در چین و اثر تعرفه‌های امریکاست و عدم توان رقابت پورشه با برندهای چینی در بازار چین هست. ویدیو زیر بخوبی یکی از تِرهای اخیر پورشه در پرچمدارش Cayenne EV رو نشون میده.
فارسی
8
2
113
41.7K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@marishinyyy نمی‌دونم چه فیلمیه ولی چقدر خوب بازی میکنه در دنیای تو ساعت چند است همیشه در لیست بهترین هام خواهد ماند
فارسی
1
0
1
165
َꪑꪖꪹꪗ
َꪑꪖꪹꪗ@marishinyyy·
دَر نکوهشِ هَـول بودن ..😏
فارسی
13
8
350
46.6K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@zaariran @mo_perau ولی خدا کنه آدم پولداری که احمقه رو نبینی. هرچقدر آدم پولدار و عاقل میدرخشه آدم احمق، هرچقدر هم که پول دار باشه حتی لازم نیست دهن ش رو باز کنه از مدل مدل نگاه کردنش هم بیزار میشی
فارسی
0
0
0
27
MO
MO@mo_perau·
جواد عزتی: (زنت) جونش برای بنز در می‌ره، واسه کارخونه سوسیس و کالباس. سیاوش چراغی‌پور: اون بنز منم، اون کارخونه‌م منم، خونه ولنجک هم منم، باغ طالقون هم منم، من اینام. جهان با من برقص-سروش صحت به نظرم این حرف خیلی درسته، همون‌قدر که زیبایی و بلندی... برای مرد آپشنه، پول هم هست.
1️⃣8️⃣1️⃣9️⃣زارا@zaariran

وای پسره زشت زشت زشته و کوتاه ولی با بنز جی عکس گذاشته دخترا دارن خودشونو شرحه شرحه میکنن تو منشنا 🤣🤣

فارسی
5
0
76
9.1K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@aaniarch قشنگی چشم گیر یعنی چی
فارسی
0
0
0
18
پرتغال خانوم
من: درهم شکسته، بدون هیچ قشنگیِ چشم‌گیری، اما هنوز سرپا.
پرتغال خانوم tweet media
فارسی
9
0
162
1.9K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@786_fajr اخ اخ 🌹❤️
العربية
0
0
1
9
Ms
Ms@rend_rend_rend·
نمی‌دونم چرا ولی همیشه از پیری ها خوشم میاد اگر خجالتی نبودم میپریدم بوس شون میکردم
Ms tweet media
فارسی
1
0
2
65