Ms
177 posts


@manmmdrzam همین که داری فکر میکنی کی بیشتر چیه
و تداوم رابطه رو فقط به این میدونی
یعنی روم به دیوار
زر میفرمایید
فارسی

امروز در کمال ناباوری فهمدیم
خانم رییس سه لول بالاتر
اسپل کامل فامیلیم رو هم حفظه
این تو ایران هم قفل بود
حتی به فارسی ش
چرا آخه ؟ 🫠🫠
Ms@rend_rend_rend
خانم رییس سه لول بالاتر امروز تو جلسه سه تایی بین من و رئیسم و اون بازم برام بوس صدا دار همراه با حرکت دست فرستاد و باز من لبخند زدم ولی چند ساعت بعدش رفتم براش گیلاس خریدم هر دونه ای که میخوره از اون ور داد میزنه و تشکر میکنه
فارسی

@_maah_banoo_ من جوابی که وقتی بپرسند بابات رو بیشتر دوست داری یا مامانت میدن
فارسی

@FeiFaLa97 موافقم
حس جالب ترش اینه که اینا بیشتر بوی طبیعت و کائنات و زندگی میدن
فارسی

@rend_rend_rend بي زبون ها از موجودي به اسم انسان خيلي دوستاي بهتري درميان 🫠
العربية

@DaVoodzzzzzzzz چطوری ته یه چیزی رو میبینی
من فردای خودم رو نمیتونم ببینم
فارسی

@erfan1377ams @hamiderfani بله همیشه و همه همیند
ولی لزوما به سمت خوبی نمیره
حداقل کلی مونده تا به قسمت خوب ش برسه
فارسی

@marishinyyy نمیدونم چه فیلمیه
ولی چقدر خوب بازی میکنه
در دنیای تو ساعت چند است
همیشه در لیست بهترین هام خواهد ماند
فارسی

جواد عزتی: (زنت) جونش برای بنز در میره، واسه کارخونه سوسیس و کالباس.
سیاوش چراغیپور: اون بنز منم، اون کارخونهم منم، خونه ولنجک هم منم، باغ طالقون هم منم، من اینام.
جهان با من برقص-سروش صحت
به نظرم این حرف خیلی درسته، همونقدر که زیبایی و بلندی... برای مرد آپشنه، پول هم هست.
1️⃣8️⃣1️⃣9️⃣زارا@zaariran
وای پسره زشت زشت زشته و کوتاه ولی با بنز جی عکس گذاشته دخترا دارن خودشونو شرحه شرحه میکنن تو منشنا 🤣🤣
فارسی
















