Tweet fijado
Metehan Kök
395 posts

Metehan Kök
@Metekok
Marmara Üniversitesi sc: Mete_kok
İstanbul Se unió Nisan 2013
576 Siguiendo1.1K Seguidores

@poltalemdar1907 Ya hisse baskılanıyordur ya da düşüş trendi bitmemiştir diye yorumlarım hocam ben
Türkçe

@poltalemdar1907 Tebrikler hocam. Sıra bizim yıldırım hissede diyelim o zaman 😂😂
Türkçe

EVET, SAYIN EFSANE AZİZ YILDIRIM’I TEBRİK EDİYORUM. KENDİSİ, FENERBAHÇE’Yİ BU DURUMDAN KURTARABİLECEK TEK KİŞİDİR.
DİYORLAR Kİ AYKUT GELECEK; GELSİN.
DİYORLAR Kİ YILDIZ ALMAZ; ALMASIN. BİZİ ŞAMPİYON YAPSIN DA NE YAPARSA YAPSIN. AYRICA YILDIZ FUTBOLCULARIN HEPSİNİ ONUN DÖNEMİNDE GÖRDÜK.
HAYIRLI UĞURLU OLSUN. TEKRARDAN;
HER YER AZİZ, HER YER YILDIRIM!
BORSADA HEP NE DİYORUZ TAHTACI PARA BAĞLAMIŞ KORKMUYORSA BEN NEDEN KORKAYIM
SAYIN AZİZ YILDIRIM 20 YILINI ORTAYA KOYUYORSA BİZİ ŞAMPİYON YAPACAK
@bizimfbmiz
Türkçe

HERKESE HAYIRLI GÜNLER TAKAS EĞİTİMİ BAŞLIYOR
ÖNCELİKLE DÜZENLİ ETKİLEŞİM VERENLER İLE PAYLAŞACĞIMI SÖYLEMİŞTİM 30 kişilik gruplar olarak yaparım diye düşündüm ama talep çok oldu o yüzden önce 90 kişilik düzenli etkileşim verip uzun süredir takip edenlere öncelik vermek istedim bu grubun eğitimi 1 haftada biticek haftaya 50 kişilik yeni bir ekip seçip onlara eğitim vereceğim
ŞİMDİ KAZANAN KİŞİLERDEN İSTEDİĞİM ŞEY LÜTFEN ÖZELDEN BANA YAZMAYIN DM KALABALIK KARIŞIYOR BEN SİZE ÖZELDEN YAZIP BİR LİNK ATICAM KATILIN GERİSİ BENDE ONUN DIŞINDA ATTIĞIM LİNKE SAĞ OL TEŞEKKÜRLER GİBİ ŞEYLER DE YAZMAYIN LÜTFEN ÇOK MESAJ OLMASIN YAPMANIZ GEREKEN TEK ŞEY BU POSTU BEĞENİN YORUM VE RT ATIN YOKSA KATILIM GEÇERSİZ SAYILACAK SONRA DM KUTUNUZA GELEN LİNKE GİRİN BU KADAR KALAN BİLGİLENDİRME ORADA OLUCAK EĞİTİM 1 hafta sürücek
Kazananlar :
@noyournameiss
@okculusenel
@erginatik
@AliFuat2321
@akyolommer
@Hasancura123
@Sirmadogalkayn1
@OnRB1925
@delibirazzz
@borsadakiogrenc
@GaiaSpoz
@Kaposhimd
@alnehiseni
@erkanuysal80
@wetmaa
@zorluborsa
@fatmace67701343
@Mehmetsmer01
@Farukkos19
@Mbakir3550
@murat87347122
@HandanYuce
@NesrinToksz
@ayhanalici1970
@denizci1938
@metin010180
@Demir681749905
@Kamu_Hukuku_09
@metekok
@kosopt
@havyansever3564
Türkçe

@poltalemdar1907 İyiyiz hocam, borsada ki en büyük hata sabırsız olmak, yaptığın analizlerde ki hisseleri acele edip sattıktan sonra pişman olmak hiçbir işe yaramıyor, yıllarca da zararda beklemek ise en büyük pişmanlık kaçan fırsatlar geçen zaman paranın dolar bazlı olarak enflasyona yenilmesi.
Türkçe

@poltalemdar1907 Hocam size sorduğum hakkında konuştuğumuz hissede de hareketlilik var
Türkçe

BİLDİRİMLERİ AÇIK OLANLARA DÜN YAZDIĞIMIZ ARKADAŞ 3 dk da tavan marjı sağladı değerlendiren herkese bereketli olsun ben atladım ara ara bildirimleri açık olanlara hediye vermeye devam edelim mi ne diyorsunuz ?
Düzenli etkileşim verenler için de takas eğitimini alacak 50 kişinin listesini hazırlıyorum 3 4 gün içinde paylaşıp videoları ileteceğim sonrasında tekrar bir çekiliş yapıp eğitimi almayan diğer 50 kişiye vereceğim sırayla ücretsiz olarak herkesle paylaşacağım merak etmeyin
Türkçe

@poltalemdar1907 Şimdiden elinize emeğinize ağzına sağlık hocam, öğrettikleriniz paha biçilemez gerçekten. Kar amacı gütmeden çizginizi bozmamanız bu sitede ki güvenirliğinizi arttırıyor. Biz sizden razıyız
Türkçe

Size güzel bir haberim var
Gidip sizin için piyasada takas eğitimi satan ve gerçekten piyasaya göre(takipçi sayısı ve başarı oranı olarak ) en başarılı 3 kişiden takas eğitimi aldım eğitim ücretleri karışık sırayla 10.000
15.000
10.000 olacak şekilde 3 adet eğitim aldım ve hepsini izledim eğitimlerin bazı yerlerini eksik bulmama rağmen genel anlamda ne anlattıklarına baktım ve şunu farkettim size telegramda ücretsiz verdiğim takas eğitimi 1 gerçekten gayet başarılı ve ücretsiz olduğunu düşününce mükemmel bir eğitimmiş şimdi yeni planlama bu şekilde
TAKAS EĞİTİMİ
1 saat olacak şekilde 3 video ile takasa giriş yapacağım
Konular
Mal toplama-mal dağıtma-toplu takas-dağınık takas-virman oyunları-operasyon yemiş tahtalara oyuncular neden gelir
Ve en önemlisi benim kendime özel yaptığım takas taramalarında olan
ZARARDA OYUNCU BULMA-MAL DEVRİ GÖRME(günlük akd de yoğun mal değişimlerini görmek amacı ile kurduğum bir sistem )
Bunun dışında bir de ücretsiz verileri kullandığım platformu da sizinle paylaşıcam
Sizce bu eğitim ücreti ne kadar olmalı ?
CEVAP VERİYORUM ÜCRETSİZ OLUCAK
PEKİ NEDEN BUNU YAPIYORUM ?
tamamıyla bu yola çıkarken verdiğim sözlerden dolayı bende sizler gibi bir yatırımcıyım
Üstat değilim öyle bir düşüncem de yok okumayı araştırmayı seven bir yatırımcıyım
Planlama bu şekilde bu arada bu eğitimin karşılı olarak öncelikli olarak düzenli etkileşim yapan kişilere bu videoları hazırlayacağım onlar beni hiç yalnız bırakmıyor bende onları bırakmayacağım videoları bayramda çekerim diye düşünüyorum
Görüş ve önerilerinizi bekliyorum ?
Türkçe

@poltalemdar1907 #pekgy 12,12 üzerinde saatlik mum geldiğinde pozisyon açılır hocam takip edilir yarın

Türkçe

@swap_technical Hocam fiyat ilk olarak 14 tl daha sonra 15 tl üzerine çıkmadıkça pozisyon açmak ne kadar doğrudur sizce ? 14 tl yi geçemedikçe obo formasyonu (düşüş formasyonu görünüyor) düşünceleriniz nelerdir?

Türkçe

@poltalemdar1907 28,38 üzerinde saatlik kapanış mumlarında flama çalışabilir diyebilir miyiz hocam ?

Türkçe

@poltalemdar1907 #akhan hissesinde 25,90 üzerinde saatlik kapanış mum olursa 28 tl ye kadar gidebilir hocam yarın takibimde olacaktır siz ne düşünüyorsunuz? Ytd

Türkçe

@poltalemdar1907 @felixthecat1907 Teşekkür ederim haftalık olarak 14 tl üzerine atarsa fincan kulp formasyonu yapacaktır. Takas tarafına bakarken dikkat ettiğiniz şeyler nelerdir ? Takas analizini öğrenmek isteyen birine neler tavsiye edersiniz?
Türkçe

#beste
Kredili işlem yasağı yemiş
Ceza süresinde mallar korunucak mı korunmayacak mı onu görmemiz lazım fonlara güzel mal geçmiş son 1 haftada bakalım bu süreçte devamı gelicek mi yoksa mal verilicek mi eğer piyasadan mal toplanmaya devam ederse senet daha yukarı gidecektir
Fakat şunu unutmamak lazım ki bu senet arz olup yüzde 135 marj açmış bir senet o yüzden kâr realizelerini normal görüyorum elimizde tam veri olmadığı için şu olur bu olur gibi konuşmak sağlıklı olmaz ara ara güncelleme yaparız şimdilik bu kadar
Türkçe

@poltalemdar1907 @felixthecat1907 Petun hakkında ne düşünüyorsunuz uzun zamandır takip ediyorum bildirimler açık düşünceleriniz nelerdir
Türkçe

@felixthecat1907 Bütçeye göre değişir hocam mesela örnek bir phörföy rakamı söyleyin bana ben olsam nasıl yönetirdim anlatayım
Türkçe

@swap_technical Kar amacı gütmeden, çizgisini bozmadan piyasa da böyle devam eden biri daha yok, her şey için teşekkür ederim.
Türkçe

@swap_technical Hocam reeder teknoloji hissesi de ayakta durmaya çalışıyor, sizin düşünceleriniz neler bu konuda
Türkçe

@swap_technical Hocam merhabalar, faiz hissesi için takas durumu nedir, 12,50 üzerinde fincan kulp formasyonu mevcuttu hissede, hedefine gelmeden bayrak formasyonu gözükmekte ve yukarı kırmamış durumda şu anda, düşünceleriniz nelerdir? İyi akşamlar, saygılar.
Türkçe