JAYESH More

50 posts

JAYESH More

JAYESH More

@Bitter_truth25

Katılım Mayıs 2025
46 Takip Edilen2 Takipçiler
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
We'd like to help you in any way we can. Please fill the required details through this link: amzn.to/49N5aZP, so that our team can check and assist you further. You will receive the response in 6 to 12 hours via email. Please don’t provide your order/account details as we consider them to be personal information. Our X page is visible to public. -Ruheena
English
1
0
0
6
JAYESH More
JAYESH More@Bitter_truth25·
@AmazonHelp Link not working.. pls share fresh link to my registered mobile number - 7226011191
English
1
0
0
10
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
@Bitter_truth25 We get your concern. Please connect with our team using the link provided earlier, we'll assist you further. -Ruheena
English
1
0
0
8
JAYESH More
JAYESH More@Bitter_truth25·
@AmazonHelp Pls check order id and resolve it .. pick up was delayed by 6th days.
English
1
0
0
6
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
This being a social platform, we won't be able to access your account details here. To escalate this further, kindly connect with our team using the link provided above. Please don’t provide your order/account details as we consider them to be personal information. Our X page is visible to public. -Nivedhan
English
1
0
0
7
JAYESH More
JAYESH More@Bitter_truth25·
@AmazonHelp Not working. My registered number 7226011191, order id - Order number 405-5604010-8588325 - this is now clearly harassment. @jagograhakjago
English
1
0
0
7
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
@Bitter_truth25 To escalate this further, kindly connect with our team using this link: amzn.to/4wu4suq for further assistance. Please note that this link will be active for 1 hour. -Nivedhan
English
1
0
0
8
JAYESH More
JAYESH More@Bitter_truth25·
@AmazonHelp Hi Amazon team, pls check attached snapshot for false information updated.I was not refused pick up but in amazon app updated as refused to pick up by customer. This is the proof of Amazon making fool to customer,this is 6th day for pick up not done. Pfa.Snap as proof @amazonIN
English
1
0
0
8
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
@Bitter_truth25 As much as we desire to support you, we cannot access your order or account information through social media platforms. We kindly request that you follow up on this matter via email to receive further assistance. -Nivedhan
English
1
0
0
13
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
@Bitter_truth25 As much as we would like to help you, we'll not be able to access your order/account details over social platform. Request you to follow up on the issue over email for further assistance. -Anantha
English
1
0
0
18
JAYESH More
JAYESH More@Bitter_truth25·
@AmazonHelp Again pick up not done .. this is 5th time.. now pls dont say that mail us or every miss guiding things..@amazonIN
English
1
0
0
8
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
@Bitter_truth25 We do not have access to your account details over a social platform. Kindly reply and followup the issue with our team via email for further any further assistance. - Gayathri
English
1
0
0
14
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
@Bitter_truth25 As informed, kindly reply and followup the issue with our team via email for further any further assistance. -Anantha
English
1
0
0
15
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
@Bitter_truth25 As much as we would like to help you, we'll not be able to access your order/account details over social platform. Request you to follow up on the issue over email for further assistance. -Anantha
English
1
0
0
13
JAYESH More
JAYESH More@Bitter_truth25·
@AmazonHelp Can you pls confirm when will you arrange pick up ? Money is hold since 7 days.
English
1
0
0
10
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
As you've already shared the details, you should've received a correspondence from us. Kindly check for an email sent by our team with the subject line as 'Your Amazon.in Social Media inquiry' and reply to it for further assistance. You may check the same on our Message Center here: amzn.to/2nCyLLP. -Anantha
English
1
0
0
13
JAYESH More
JAYESH More@Bitter_truth25·
@AmazonHelp Again pick up not done today. Pls intimate payment, I don't no why pick up delay. But now require payment, will not hold money due to your poor management.
English
1
0
0
14
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
@Bitter_truth25 Thank you for sharing the details. Our team will check and respond to you within 6 to 12 hours with an update. -Swathi
English
1
1
0
12
JAYESH More
JAYESH More@Bitter_truth25·
@AmazonHelp Hi details submited in your given link, but as per my opinion pick up was repeatedly cancelled due to seller and Amezone intention is to delay more and more so product return days passed so, then return refund not possible @AmazonHelp
English
3
0
1
28
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
@Bitter_truth25 We get your concern. Please copy the link > paste the link in any web browser > login into your Amazon account > share the details. If you're still facing an issue, do keep us posted. Will assist you accordingly. -Swathi
English
1
0
0
19
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
@Bitter_truth25 Kindly provide the details through the link shared previously, so that our team can review and assist you further. You'll receive the response in 6 to 12 hours via email. Appreciate your understanding. -Swathi
English
1
0
0
16
JAYESH More
JAYESH More@Bitter_truth25·
@AmazonHelp Hi For your information, pick up cancelled by #delhivery Limited. Recivee msg. This is so embarrassing. 4th time pick up was cancelled.
English
1
0
0
60
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
@Bitter_truth25 Since you're unable to connect with our team through chat, Kindly fill the required details through this link: amzn.to/4eKt6k9, so that our team can check and assist you further. You will receive the response in 6 to 12 hours via email. -Swathi
English
1
0
0
21
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
@Bitter_truth25 Kindly connect with our team via chat using this link: amzn.to/430WwDi, and our team will assist you accordingly. Please be informed that the link mentioned will stay active for 1 hour. -Swathi
English
1
0
0
21
JAYESH More
JAYESH More@Bitter_truth25·
@AmazonHelp Again pick up not done. Not trusted anymore now amazon. Money stucked from long time. No resolution.
English
1
0
0
18
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
@Bitter_truth25 We understand your concern. Please reach out to our team via chat from this link: amzn.to/3QVf7y0, and our team will assist you further in this regard. Please be informed that the link mentioned will stay active for 1 hour. -Kajol
English
1
0
0
85
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
@Bitter_truth25 We'd like to escalate this for you. Please reach out to us via private message through the 'Send us a Private Message' option below, and we'll do our best to assist. Further, please don't include any personal or account information. -Kajol twitter.com/messages/compo…
English
1
0
0
43
JAYESH More
JAYESH More@Bitter_truth25·
@AmazonHelp Still Satus not changed in amazon app, not clarity about refund, social media staff have inform me to initiate refund at the movment and call center representative asked for wait for 5 business days.
English
1
0
0
17
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
We're sorry to know about your issue with the return and refund. Please reach out to our support team here: amzn.to/37gR41M, and our team will assist you accordingly. Please don’t provide your order/account details as we consider them to be personal information. Our X page is visible to public. -Ram
English
1
0
0
19
JAYESH More
JAYESH More@Bitter_truth25·
@AmazonHelp There is no update here and from Amezon website. The order was not cancelled/refund. Also have done 2nd order that was too damage and return/refund request approved but know one was came for pickup return. Very bad experience. Registered no 7226011191.@AmazonHelp @amazonIN
English
1
0
0
17
Amazon Help
Amazon Help@AmazonHelp·
Sorry to learn that the order was damaged, and you rejected. Please note a refund will be automatically initiated to your original payment method within 48 hours from the time the tracking was updated as "undeliverable/cancelled" and it takes up to 5 business days to credit back in your original method. For more info: amzn.to/4cS3DUs. Thank you for understanding. Also, please don’t provide your order/account details as we consider them to be personal information. Our ‘X’ page is visible to public. -Sumit
English
1
0
0
26
JAYESH More
JAYESH More@Bitter_truth25·
Helpless Senior citizen - Not protect Rights of Farm even compaint registered at Dondaicha Police Station Maharastra, Brother has threten to Sister at Farm, She called to police for help but police aks her to come at police station. Dondaicha police station is far away from Farm.
English
1
0
0
180