Kunal Kumaar
66 posts


@IndiasCrypto guys i am not able to withdraw anything as i had not done my KYC earlier and now the option to get KYC done is not working. What should i do?
English

@nBangalorepost @vinaykoppad @thirdwaveindia each location should be thoroughly checked by @fssaiindia. They are simply refusing to realise their mistake. check my post below
x.com/kunal2194/stat…
Kunal Kumaar@kunal2194
Just ordered Cold Coffee and Cold Brew from @thirdwaveindia Kalkaji Store in New Delhi through Swiggy as they had 1+1 Offer. When i took the sip of the Cold Coffee i felt some pieces in my mouth. it was pieces of acrylic. @fssaiindia
English

Lot happened over coffee! Rishi Sunak, MP and former UK PM, and Akshata Murthy were spotted at Third Wave Coffee in Namma Bengaluru. ☕🇮🇳
#Bengaluru #RishiSunak #AkshataMurthy
PC : @vinaykoppad


English

@SwiggyCares The refund is not the solution here. I had consumed 4-5 pieces of this before realising this. @thirdwaveindia Kalkaji Branch is not willing to accept their mistake. You should blacklist them ASAP so that this does not happen again with any of your customers.
English

@kunal2194 We'll look into this and share the necessary feedback with our restaurant partner to mitigate such instances. We have the refund processed to your source account and it should reflect there in 4-7 days. We hope you give us another chance to serve you better.
^Nikhil
English

Just ordered Cold Coffee and Cold Brew from @thirdwaveindia Kalkaji Store in New Delhi through Swiggy as they had 1+1 Offer. When i took the sip of the Cold Coffee i felt some pieces in my mouth. it was pieces of acrylic. @fssaiindia


English

i strained the coffee and found pieces of acrylic and when i contacted the store at 9986652843, they said they will send me a replacement, which i refused. Please avoid @thirdwaveindia. Please take action against them @fssaiindia
English

@DanielsLoud We are experiencing since almost 12 hours now. Payments added to the account are also not reflecting on the panel
English

Google is under-pacing ALL ad accounts today, and hasn't spent anything at all for at least 90 minutes. Anyone else seeing this? #PPCchat #GoogleAds
English

@flipkartsupport No resolution has been received. Proceeding for cancellation
English

@kunal2194 We get your concern here. However, we see that we have already clarified your concern in our earlier post. If there's anything else that we can help you with, please let us know. ^WT bit.ly/2OgiIkt
English

@flipkartsupport @Flipkart
When i placed the order, the delivery date shown was 18th January 2022. But after doing the payment, the delivery date is showing as 27th January 2022. What is this nonsense?
If i order the same phone now, it is showing next day delivery. What is this??
English

@kunal2194 Sorry to hear that. We understand your concern about the order. However, we see that the team has provided the necessary information in an earlier tweet. If there is anything else you want us to help you with, please let us know. ^AI bit.ly/2OgiIkt
English

@kunal2194 We understand your concern here. However, we see that one of our specialists has already addressed your concern in the earlier post. If there is anything else, please let us know and we're here to assist you always! ^ZR bit.ly/2OgiIkt
English

@flipkartsupport As per your message, the delivery date on the product page is not shown as per the pincode?? Correct delivery date shows only after placing the order?? Then why is the delivery date even shown.
English

@flipkartsupport As per your message, the delivery date on the product page is not shown as per the pincode?? Correct delivery date shows only after placing the order?? Then why is the delivery date even shown.
English

@kunal2194 To ensure that your Flipkart account information is safe, please DM us by clicking on the link below. ^MV (2/2) bit.ly/2OgiIkt
English

@debupramanik @HostGator @HGSupport @hostgatorindia @webdothosting it seems to be down across India?
English

Have #Cloud Business #Hosting with 1499 per month from @HostGator. Site down 1 hour @HGSupport is not responding from 35min . Pathetic Support from @hostgatorindia.
Screenshot attached. No use of #cloudhosting
@webdothosting


English

@TradingMarvel TTM abhi 150/- wala TATA MOTORS hai. After few months 450 wale ki tarah hoga... Fir us time logo ko gajab wala FOMO hoga......
हिन्दी

@WeekendInvestng @WeekendInvestng i only open your Whoa! tweet notifications 😅
English



