Metehan Kök

395 posts

Metehan Kök banner
Metehan Kök

Metehan Kök

@Metekok

Marmara Üniversitesi sc: Mete_kok

İstanbul เข้าร่วม Nisan 2013
576 กำลังติดตาม1.1K ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
Metehan Kök
Metehan Kök@Metekok·
Yalana ve bahanelere doyduk teşekkürler
Türkçe
0
0
226
0
Metehan Kök
Metehan Kök@Metekok·
@poltalemdar1907 Ya hisse baskılanıyordur ya da düşüş trendi bitmemiştir diye yorumlarım hocam ben
Türkçe
0
0
0
230
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Sizce bir hisse bu endekse rağmen gitmiyorsa gitmemesinin nedeni nedir yada her yer yeşil olduğunda bile gitmiyorsa ? Bu durumun 2 açıklaması var ama önce sizlerin düşüncelerini merak ediyorum ?
Türkçe
78
21
149
8.8K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
EVET, SAYIN EFSANE AZİZ YILDIRIM’I TEBRİK EDİYORUM. KENDİSİ, FENERBAHÇE’Yİ BU DURUMDAN KURTARABİLECEK TEK KİŞİDİR. DİYORLAR Kİ AYKUT GELECEK; GELSİN. DİYORLAR Kİ YILDIZ ALMAZ; ALMASIN. BİZİ ŞAMPİYON YAPSIN DA NE YAPARSA YAPSIN. AYRICA YILDIZ FUTBOLCULARIN HEPSİNİ ONUN DÖNEMİNDE GÖRDÜK. HAYIRLI UĞURLU OLSUN. TEKRARDAN; HER YER AZİZ, HER YER YILDIRIM! BORSADA HEP NE DİYORUZ TAHTACI PARA BAĞLAMIŞ KORKMUYORSA BEN NEDEN KORKAYIM SAYIN AZİZ YILDIRIM 20 YILINI ORTAYA KOYUYORSA BİZİ ŞAMPİYON YAPACAK @bizimfbmiz
Türkçe
121
56
192
3.9K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
HERKESE HAYIRLI GÜNLER TAKAS EĞİTİMİ BAŞLIYOR ÖNCELİKLE DÜZENLİ ETKİLEŞİM VERENLER İLE PAYLAŞACĞIMI SÖYLEMİŞTİM 30 kişilik gruplar olarak yaparım diye düşündüm ama talep çok oldu o yüzden önce 90 kişilik düzenli etkileşim verip uzun süredir takip edenlere öncelik vermek istedim bu grubun eğitimi 1 haftada biticek haftaya 50 kişilik yeni bir ekip seçip onlara eğitim vereceğim ŞİMDİ KAZANAN KİŞİLERDEN İSTEDİĞİM ŞEY LÜTFEN ÖZELDEN BANA YAZMAYIN DM KALABALIK KARIŞIYOR BEN SİZE ÖZELDEN YAZIP BİR LİNK ATICAM KATILIN GERİSİ BENDE ONUN DIŞINDA ATTIĞIM LİNKE SAĞ OL TEŞEKKÜRLER GİBİ ŞEYLER DE YAZMAYIN LÜTFEN ÇOK MESAJ OLMASIN YAPMANIZ GEREKEN TEK ŞEY BU POSTU BEĞENİN YORUM VE RT ATIN YOKSA KATILIM GEÇERSİZ SAYILACAK SONRA DM KUTUNUZA GELEN LİNKE GİRİN BU KADAR KALAN BİLGİLENDİRME ORADA OLUCAK EĞİTİM 1 hafta sürücek Kazananlar : @noyournameiss @okculusenel @erginatik @AliFuat2321 @akyolommer @Hasancura123 @Sirmadogalkayn1 @OnRB1925 @delibirazzz @borsadakiogrenc @GaiaSpoz @Kaposhimd @alnehiseni @erkanuysal80 @wetmaa @zorluborsa @fatmace67701343 @Mehmetsmer01 @Farukkos19 @Mbakir3550 @murat87347122 @HandanYuce @NesrinToksz @ayhanalici1970 @denizci1938 @metin010180 @Demir681749905 @Kamu_Hukuku_09 @metekok @kosopt @havyansever3564
Türkçe
85
72
246
6.3K
Metehan Kök
Metehan Kök@Metekok·
@poltalemdar1907 İyiyiz hocam, borsada ki en büyük hata sabırsız olmak, yaptığın analizlerde ki hisseleri acele edip sattıktan sonra pişman olmak hiçbir işe yaramıyor, yıllarca da zararda beklemek ise en büyük pişmanlık kaçan fırsatlar geçen zaman paranın dolar bazlı olarak enflasyona yenilmesi.
Türkçe
0
0
0
162
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Naber nasılsınız Hadi soru cevap yapalım Sizce borsada yapılan en büyük hata ne Sizin yaptığınız bireysel bir hâta da olabilir Benim yaptığım en büyük hata Geçmişte hisseler ile duygusal bağ kurup kaybetmekti sizin nedir ?
Türkçe
34
11
151
4.4K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
BİLDİRİMLERİ AÇIK OLANLARA DÜN YAZDIĞIMIZ ARKADAŞ 3 dk da tavan marjı sağladı değerlendiren herkese bereketli olsun ben atladım ara ara bildirimleri açık olanlara hediye vermeye devam edelim mi ne diyorsunuz ? Düzenli etkileşim verenler için de takas eğitimini alacak 50 kişinin listesini hazırlıyorum 3 4 gün içinde paylaşıp videoları ileteceğim sonrasında tekrar bir çekiliş yapıp eğitimi almayan diğer 50 kişiye vereceğim sırayla ücretsiz olarak herkesle paylaşacağım merak etmeyin
Türkçe
32
23
192
2.9K
Metehan Kök
Metehan Kök@Metekok·
@poltalemdar1907 Şimdiden elinize emeğinize ağzına sağlık hocam, öğrettikleriniz paha biçilemez gerçekten. Kar amacı gütmeden çizginizi bozmamanız bu sitede ki güvenirliğinizi arttırıyor. Biz sizden razıyız
Türkçe
0
0
1
190
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Size güzel bir haberim var Gidip sizin için piyasada takas eğitimi satan ve gerçekten piyasaya göre(takipçi sayısı ve başarı oranı olarak ) en başarılı 3 kişiden takas eğitimi aldım eğitim ücretleri karışık sırayla 10.000 15.000 10.000 olacak şekilde 3 adet eğitim aldım ve hepsini izledim eğitimlerin bazı yerlerini eksik bulmama rağmen genel anlamda ne anlattıklarına baktım ve şunu farkettim size telegramda ücretsiz verdiğim takas eğitimi 1 gerçekten gayet başarılı ve ücretsiz olduğunu düşününce mükemmel bir eğitimmiş şimdi yeni planlama bu şekilde TAKAS EĞİTİMİ 1 saat olacak şekilde 3 video ile takasa giriş yapacağım Konular Mal toplama-mal dağıtma-toplu takas-dağınık takas-virman oyunları-operasyon yemiş tahtalara oyuncular neden gelir Ve en önemlisi benim kendime özel yaptığım takas taramalarında olan ZARARDA OYUNCU BULMA-MAL DEVRİ GÖRME(günlük akd de yoğun mal değişimlerini görmek amacı ile kurduğum bir sistem ) Bunun dışında bir de ücretsiz verileri kullandığım platformu da sizinle paylaşıcam Sizce bu eğitim ücreti ne kadar olmalı ? CEVAP VERİYORUM ÜCRETSİZ OLUCAK PEKİ NEDEN BUNU YAPIYORUM ? tamamıyla bu yola çıkarken verdiğim sözlerden dolayı bende sizler gibi bir yatırımcıyım Üstat değilim öyle bir düşüncem de yok okumayı araştırmayı seven bir yatırımcıyım Planlama bu şekilde bu arada bu eğitimin karşılı olarak öncelikli olarak düzenli etkileşim yapan kişilere bu videoları hazırlayacağım onlar beni hiç yalnız bırakmıyor bende onları bırakmayacağım videoları bayramda çekerim diye düşünüyorum Görüş ve önerilerinizi bekliyorum ?
Türkçe
121
74
640
28.9K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Hafta sonu analiz yapalım diyorum hangi senetleri merak ediyorsanı yoruma yazabilirsiniz #astor #sasa #zgyo #zergy #akhan tarzında 1 hisse yazalım lütfen
Türkçe
38
11
94
4.4K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
EVET GÖRELİM BAKALIM MEŞHUR FLAMALARI DÜN ÇİZDİĞİNİZ ŞEKİL BUGUNKÜ HALİ İLE YORUMLARA ATIN BAKALIM HANGİSİ ÇALIŞMIŞ HANGİLİ NEDEN ÇALIŞMAMIŞ GÖRELİM
Türkçe
28
6
91
3.5K
Metehan Kök
Metehan Kök@Metekok·
@swap_technical Hocam fiyat ilk olarak 14 tl daha sonra 15 tl üzerine çıkmadıkça pozisyon açmak ne kadar doğrudur sizce ? 14 tl yi geçemedikçe obo formasyonu (düşüş formasyonu görünüyor) düşünceleriniz nelerdir?
Metehan Kök tweet media
Türkçe
3
0
0
2K
Metehan Kök
Metehan Kök@Metekok·
@poltalemdar1907 28,38 üzerinde saatlik kapanış mumlarında flama çalışabilir diyebilir miyiz hocam ?
Metehan Kök tweet media
Türkçe
1
0
3
169
Metehan Kök
Metehan Kök@Metekok·
@poltalemdar1907 #akhan hissesinde 25,90 üzerinde saatlik kapanış mum olursa 28 tl ye kadar gidebilir hocam yarın takibimde olacaktır siz ne düşünüyorsunuz? Ytd
Metehan Kök tweet media
Türkçe
1
0
5
864
Metehan Kök
Metehan Kök@Metekok·
@poltalemdar1907 @felixthecat1907 Teşekkür ederim haftalık olarak 14 tl üzerine atarsa fincan kulp formasyonu yapacaktır. Takas tarafına bakarken dikkat ettiğiniz şeyler nelerdir ? Takas analizini öğrenmek isteyen birine neler tavsiye edersiniz?
Türkçe
0
0
0
28
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Takası toplu gelecek vaad ediyor zaten şirket senedi olduğu için diğer şirketlerde oluşucak gelişmeler de buraya yarar süt de olacak gelişmeler vs gibi Fonlara mal geçmiş aylıkta haftalıkta da citiye mal geçiyor takip etmek lazım ellerini artırırsalar ufak ufak sinyal vermiş olur
Türkçe
1
1
6
224
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
#beste Kredili işlem yasağı yemiş Ceza süresinde mallar korunucak mı korunmayacak mı onu görmemiz lazım fonlara güzel mal geçmiş son 1 haftada bakalım bu süreçte devamı gelicek mi yoksa mal verilicek mi eğer piyasadan mal toplanmaya devam ederse senet daha yukarı gidecektir Fakat şunu unutmamak lazım ki bu senet arz olup yüzde 135 marj açmış bir senet o yüzden kâr realizelerini normal görüyorum elimizde tam veri olmadığı için şu olur bu olur gibi konuşmak sağlıklı olmaz ara ara güncelleme yaparız şimdilik bu kadar
Türkçe
2
4
81
8.3K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
@felixthecat1907 Bütçeye göre değişir hocam mesela örnek bir phörföy rakamı söyleyin bana ben olsam nasıl yönetirdim anlatayım
Türkçe
2
1
4
376
Metehan Kök
Metehan Kök@Metekok·
@swap_technical Kar amacı gütmeden, çizgisini bozmadan piyasa da böyle devam eden biri daha yok, her şey için teşekkür ederim.
Türkçe
0
0
3
237
Metehan Kök
Metehan Kök@Metekok·
@swap_technical Hocam reeder teknoloji hissesi de ayakta durmaya çalışıyor, sizin düşünceleriniz neler bu konuda
Türkçe
0
0
0
148
Metehan Kök
Metehan Kök@Metekok·
@swap_technical Hocam merhabalar, faiz hissesi için takas durumu nedir, 12,50 üzerinde fincan kulp formasyonu mevcuttu hissede, hedefine gelmeden bayrak formasyonu gözükmekte ve yukarı kırmamış durumda şu anda, düşünceleriniz nelerdir? İyi akşamlar, saygılar.
Türkçe
1
0
1
404